top of page

יועצת ומאמנת קריירה לא.נשים ולקבוצות

אפרת כהן גולדגביכט

יועצת
Blue-Stripe.png

אפרת כהן גולדגביכט

052-2860131

ידע להגשמה אישית ותעסוקתית. החזון שלי הוא - לעזור לכמה שיותר מחפשי ודורשי עבודה להצליח למצוא את התפקיד הבא שלהם ממקום של דיוק עצמי ולגרום להם להאמין בעצמם ובערך הייחודי שלהם עד לכדי הגשמה אישית ותעסוקתית.

"העבודה עומדת למלא חלק גדול מחייכם, והדרך הטובה ביותר להיות מסופקים היא האמונה שאתם עושים עבודה נהדרת. הדרך היחידה לעשות עבודה נהדרת היא לאהוב את מה שאתם עושים" (סטיב ג'ובס)

תואר שני בייעוץ ארגוני, תואר ראשון במדעי החברה ותולדות האמנות, קורס הנחיית קבוצות, קורס אימון אישי, הכוון תעסוקתי בקבוצה ופסיכולוגיה חיובית.

מה למדתי

בעשור האחרון עוסקת בתחומי משאבי אנוש ועולם העבודה- כאשת משאבי אנוש מנוסה, יועצת קריירה, מאמנת אישית, ומנחת סדנאות.
מאז ומתמיד אוהבת לעבוד עם אנשים, לייעץ וללוות אותם בצמתים שונים בחייהם ובתחום הקריירה בפרט.

הניסיון האישי והמקצועי שלי רחב וכולל:

< סיוע במיקוד תעסוקתי והקניית כלים ומיומנויות להצלחה בעולם התעסוקה למגוון אוכלוסיות ומגזרים, כגון: סטודנטים ואקדמאים, עולים חדשים, בני מיעוטים, חרדים וא.נשים בצמתי קריירה המעוניינים בהסבה מקצועית.

< במסגרת תפקידי כמנהלת משאבי אנוש צברתי ניסיון רב בניהול תהליכי גיוס וקליטה המתבססים על התאמה מקצועית לתפקיד ספציפי, לחיבור של העובד לסביבת העבודה, לאנשים שעובדים עמו, לתרבות הארגונית ולתנאי מקום העבודה.
השילוב בין העולמות המקצועיים מהם אני מגיעה לצד תהליך ליווי אישי הכולל אבחון מעמיק (לרבות זיהוי נטיות תעסוקתיות ושיקולים בבחירת מסלול קריירה), אימון וסימולציות (כדוגמת הכנה לראיון עבודה, מו"מ על שכר) המותאמים לצרכים ולבחירות של כל אחד ואחת, יניבו את התוצאות הרצויות להתפתחות אישית, מימוש, והגשמה אישית ותעסוקתית.

מה עשיתי

תחומי התמחות

תכנון פרויקטים חברתיים-תעסוקתיים, פיתוח קריירה, חיפוש עבודה, קורות חיים

הערכים שאני מאמינה בהם נתינה, אהבת הזולת, סבלנות, פרקטיות והצלחה לצד החוזקות שלי יכולת הקשבה, העצמה ודיאלוג בגובה העיניים; מאפשרים לי לתת לנועצים שלי ידע וכלים מעשיים בהכנה ובכניסה לעולם העבודה או בשינוי ובפיתוח קריירה, יחד עם תמיכה ועידוד ללקיחת אחריות אישית להתקדמות אישית בחיים.
אני מתנדבת בעמותות ובמיזמים חברתיים שונים ומגוונים כגון מרכזי צעירים, תכניות לקידום והעצמת נשים ועוד.

מי אני

אני מאמינה שכאשר אנחנו חפצים בשינוי (מכל סוג שהוא), צריך לזמן אותו לעצמנו ולאפשר זמן להתחבטות ובלבול. התשובות יגיעו מעצמן אחרי שננשום, נבטח בעצמנו, נרפה ונקשיב לקול של הלב...

שונות

אזור גיאוגרפי למתן ייעוץ

השפלה ומישור החוף הדרומי

מודיעין והסביבה, ייעוץ מקוון

ייעוץ אינטרנטי

bottom of page